Bebek Şekeri Hazırlıkları

    Doğuma 1 ay kala artık son hazırlıkları yapmaya başladım, prensimin bebek şekerlerini ben yapmak istiyordum. İnterneten bir kaç model baktıktan sonra, 2 tane buzdolapı süsü ve 1 tane kavanoz bebek şekeri yapmaya karar verdim.Ama o kadar küçük kavanozları nereden bulacaktım. Neyse ki mahallemizde cam
eşya satan yer daha öncede getirmiş bu kavanozlardan hemen bende sipariş verdim, bebek şekeri malzemelerini de internetten siparişini verdim, geriye ürünlerin gelmesini beklemek kaldı. Siparişlerim 2 gün içinde geldi hemen yapmaya başladım tabi hepsini 1 günde bitirmem mümkün değildi artık son ayımda olduğum için uzun süre sandalye de oturamıyordum. 2 hafta içinde tüm şekerlerimiz-süslerimiz tamamlandı.Kendim yaptığım için çok mutluyum, iyi ki yapmışım....




0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe