Hamilelikten Bugüne Prensimin İlk Arkadaşı

     İlk aşklar kadar ilk arkadaşlıklarda önemlidir, prensimin arkadaşlığı henüz anne karnındayken başladı, ailece tatile gittiğimiz arkadaşımla aynı ayda hamile kalmıştık. İlk telefonumuzu unutmuyorum ben ona hamileyim galiba derken oda bana aynı şeyleri söylüyordu. 9 ay  boyunca birçok şey paylaştık, birlikte hayaller kurduk, son aylara yaklaştıkça daha çok arar olduk birbirimizi ilk kim doğum yapacak durumlar nasıl diye,
16 mart saat 15:00 gibi telefon geldi çok beklediğimiz "Eymen" Dünya'ya gelmişti. O an çok heyecanlanmıştım, karnıma elimi koyup "Selim, arkadaşın geldi sıra sende dedim". Ertesi gün hemen ziyarete gittik, orada da tekrarladım, "hadi sıra sende"...

3 Gün sonra Selim Dünya'ya geldi...

Böyle başladı Selim'le Eymen'in Arkadaşlık hikayesi ;

     Şimdiler de sık sık görüşmeye gayret ediyoruz, Selim pek Eymen'le ilgilenmese de ( bu arada Eymen Selime baya ilgili ) yan yana getiriyoruz,
tabi bizde bu arada hayaller kuruyoruz. İnşallah ikiniz ileride çok sıkı dost olursunuz babalarınız gibi....

İkinizide çok seviyoruz, Hoşgeldiniz Dünyamıza....



0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe