Prensime Mektup - 3

Bu aralar o kadar tatlı olmaya başladın ki, sürekli koklayıp öpüyorum seni. Dün öğlen uykusunda çığlıklar içinde ağlayarak uyandın, koşa koşa yanına geldik babanla. Gözlerin yaşlı ama kapalı bir şekilde ağlıyordun. İlk önce baban kucakladı seni kulağına eğilip yanında olduğumuzu söyledi, yetmedi ağlamaya devam ettin ben aldım bu sefer, kulağına eğilip yanında olduğumuzu
seni çok sevdiğimizi söylerken sustun ve göğsümde uykuya tekrar daldın. Uzun süre beraber yattık, baban arada gelip, bırak artık hava sıcak ikinizde çok terlediniz, diye söyleniyordu. Ama ben seninle çok mutluydum. Uzun zaman olmuş böyle yatmayalı. 1 aylıkken uyuyorduk seninle böyle çok özlemişim kokunu içime çeke çeke uyumayı. Büyüyorsun artık her gününe tanıklık etmek, seni böyle büyürken izlemek, bu duyguları anlatacak kelime bulamıyorum. Şuan yine kucağımda uyuyorsun kokun öyle güzel ki....

Seni çok seven ve hergün sana aşkla uyanan Annen.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe