Sünnet Zamanı

Evet annelerin korkulu rüyası sünnet, doğduğunda mı yaptırmalı ? sonramı yaptırmalı ? bu sünneti ne zaman yaptırmalı derken, 3,5 aylıkken sünnet yaptırdık.

Aslında hamileyken karar vermiştik doğar doğmaz yaptıralım diye ama benim prensim 3500gr altında doğduğu için sünnet yapmadılar 2 ay sonra dediler. Bizde mecbur bekledik. Sünnet olmadan önce çok araştırdık, nasıl yaptırmalı nerede yaptırmalı, araştırmaların sonunda Büyükçekmece'de Tıp 2000'de karar verdik. Sünnet yaptırmadan
2-3 gün öncesi de, başladı korkularım, öyle tedirgin oluyordum ki, her an vazgeçebilirdim.

Hastaneye gittik ödemeyi yapıp sünnet yapılacak kısma geçtik, tabi bizden önce bir çocuk vardı içeride, yeni başlamıştı sünneti, dışarıda ekran olduğu için ailesi izleyebiliyor onunla mikrofonla konuşabiliyordu, çocuk bir yandan elinde ipad ile oynuyor diğer yandan "anne acımıyacak dimi" diye annesiyle konuşuyordu, annesi o an ağlamaya başladı, tabi bende. İkimiz birbirimize bakıp bir süre ağladık. Anne-Baba yolundaki ilk sınavımızdı bu. Korktum Selim de ağlar canı yanar diye çok korktum. Sıra selime geldi ilk önce anestezi yaptılar, tabi onda çok ağladı. Bir süre bekledik, o sırada kuzum babasının kollarında uyuya kaldı. Eyvah dedim böyle girerse içeri ya uykusunda çok korkarsa diye panikledim.Hemşire geldi ve Selimi alacağını söyledi, "uyuyor uyansa daha iyi olmaz mı dedim" aksine hiç birşey hissetmez merak etme Annesi dedi. İçeri girdikten birkaç dakika sonra ekranı açtılar, Selim uyanmış etrafa gülücükler saçıyordu. Bizim bir avantajımız sanırım Selimin yeşil rengi çok sevmesi. İçerİdeki herkes yeşil ameliyat önlüklerini giymişti. Hemşireler Selimle oynarken işlem bitmişti, tam 2 dakika sürdü ve Selim hiç ağlamadı. Öyle mutlu olmuştum ki, başkasının çocuğuna ağlayan ben, benim çocuğumda ağlamamıştım, tabi kuzum ağlamadığı için. Çıkınca hemen emzirdim ağrı kesici şurubunu verdim sünnet cd mizi alıp eve geldik, iyileşmesi 3 gün sürdü.

 Peki İyileşmesi için neler yaptık;

 Selime bir beden büyük bez aldık ve her 2 saat arayla bezi değiştirdik. İlk 3 gün sabah-öğlen-akşam ağrı kesici verdik, altını her açtığımızda da kremlerini sürdük, dönmemesi için yanlarına sürekli yastık koyduk, kucağımıza alırken daha dikkatli olduk, 3. günün sonunda banyo yaptık ve iyileşti.

Sünnet korktuğumuz kadar değilmiş, bebeklerin yarası daha hızlı iyileşirmiş, sadece 3 gün biraz daha özen göstermek ve daha dikkatli tutmak gerekirmiş. Selim erkeklik yolunda ilk adımını attı sıra askerlikte...

 Acısız sancısız sünnetleriniz olsun...

 Not: Fotoğrafı dışardaki ekrandan çektik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe