Prensime Mektup - 5

     Canım hızla büyüyorsun, sen büyükdükçe daha çok bağlanıyorum sana. Bütün gün birlikteyiz oyunlar oynuyor şarkılar söylüyoruz tabi arada dansda ediyoruz. Öyle güzel kahkahalar atıyorsunki o an zaman dursun istiyorum. Ömrümce hep böyle gül bi tanem. Hani geceleri uyutuyorum ya seni, 1-2 saat sonra yanına gelip koklayıp öpüyorum uzun uzun bakıyorum sana, bu annelik böyle tuhaf birşey.
Sabah sana olan özlemmimle kalkıyorum yatakdan, ilk işim sana sarılıp öpmek oluyor. Bu günlerde sende beni daha iyi anlıyorsun daha keyifli dakikalar geciriyoruz. Önceden dışarı çıkmak için üstünü giydirirken kıyameti koparıyordun, şimdi anlıyorsun artık sesizce seni giydirmemi bekliyorsun. Günde  1 saat kucakta dans seansımız var seninle, tabi gün içinde o tombul bacaklarına yaptığım masajları saymıyorum. Bu seansların gün geçtikçe azalmasını diliyorum, artık ağırlaştın prensim taşıyamıyorum.
Emeklemeye başladın arkamı bi dönüyorum kayboluyorsun, ne zaman hangi hızla oda değiştiriyorsun, henüz yetişemiyorum hızına. Tabi bide her bebek/çocuk gibi televizyon ünitesine gidip ordan izlemeye çalışıyorsun, senin tüm çığlıklarına karşı hemen kapatıyorum, inan bana sadece sağlığın için canım.

Seni çok seven annen..

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Annesinin Prensi by GeCe